10 aug

I helgen har vi hunnit med att vara i stugan fre-lör. åkte hem lör e.m o Sally ville stanna kvar med mina föräldrar. Saga grinade lite i början, men sen gick de hur bra som helst.

igår åkte vi till tjotti en sväng med joels päron + joels syrra m. fam. där badade vi och fikade. Saga badade lite försiktigt i början, men när jag gick runt holmen längs strandkanten så gick hon efter mig o simmade brevid mig. såklart hängde inte kameran med. hm.

idag ska vi tvätta kläder och baka något åt min mamma som fyller år. hundarna ligger i sängen med Joel o snarkar. idag börjar Joel att jobba, jag känner mig depp. sommarn är slut :/. Nog för att jag har ledigt en stund till :).

Nä, nu ska jag ta tag i dagens bestyr.
/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0