11 aug

Idag har vi varit ute lite i skogen med hundarna. Har även hunnit med att plocka blåbär och gjort en paj. På fm har Saga busat med Diezel i Abborrtjärn. Dom hade superroligt :). Var även en grandisvalp där som dom busade med. Nu på em har vi varit förbi mina föräldrar i Kullen och ätit lite mat. Är så trist att äta ensam här hemma när Joel jobbar. Har iaf lagat mat åt han så han har matlåda :). Vovvarna ligger och sussar i sovrummet. Saga ligger i sin favoritställning: helt utfläkt. öronen åt alla håll. tassarna åt alla håll. uppe vid joels kudde. haha. Sally ligger också i sin favvoställning, ihop som en boll i fotändan av sängen. Jag tänkte smyga till vardagsrummet och äta vattenmelon och mysa med tända ljus och titta lite tv.

har förresten skickat in en bild på förstoring som jag ska ha i min "drill"-ram från Ikea.

såhär ser ramen ut;

tavlan har stått tom i snart 2 år, haha. folk tror att det är en spegel. men nu äntligen ska vi få en bild dit :).

och såhär ser bilden ut som ska vara i ramen;

min favvobild på tjejjerna :).

justija, glömde säga att vi har köpt såndär jeppegrind till bilen. tror de blir bra. var helt inne på bur tidigare. men nu blir de som en dubbelbur, fast bara min grind då. ni hajjar. var iaf mellanvägg med o allt. var ngn i malmberget som sålde. tror det blir bra!

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0