valpträning, surr & nytt galler i bilen.

idag har Joel hämtat ett galler till bilen. ett såntdär jeppegaller/grind. funkar jätte bra. mellanväggen är inte ditsatt ännu, då den ska kapas till lite.

Idag har jag hunnit köpa ett fotoalbum o stoppat in lite bilder. Har dock inte ansträngt så mycket så de flesta bilderna är lite snea och krokiga där i albumet. Men det ska jag fixa till så småningom. Såklart är albumet bara fyllt med hundbilder :) haha. Sen har även fotoförstoringen kommit och jag har stoppat in bilden i ramen. Dock ser man lite vitt på sidorna, men tycker det ser rätt okej ut iaf. Sen när saga blir större har jag planerat att ta en ny bild på dom. Så tillsvidare får denna duga.

Ikväll har jag varit på valpträning med Saga tillsammans med Brittis & Tärna, AnnSofie & Diezel. Alla var himla duktiga! Vi gjorde lite kontaktövningar och tränade på att gå lite i koppel utan att busa med syskonen. Dom skötte sig himla bra. Åkte även tåg förbi och ingen av dom reagerade ens. Efter vi tränat gick vi in och fikade och surrade lite. Hundarna somnade nästan direkt och var helt slut. När jag kom hem blev Saga pigg en stund och busade med en trött Sally. Men efter kvällsmaten och kvällsbajsandet så slocknade båda två under sängen.

Här är en bild från ikväll, lånad av Brittis.



/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0