dåligt med sömn och idioter som smäller raketer!

sovit kasst inatt, grubblat och haft mig. varför tänker man så mycket. det är verkligen min svaghet. jag lyckas alltid fundera för mycket, överanalysera allt. det gör en deppig och man får feting ångest. kan jag bara sluta upp med tänkandet? jag ska prova på det.

annars då? känner mig halvdampig. var alldeles just ute med Saga i parken. Mitt i allt skjuter någon idiot raketer på statoil. varför kan ni inte bara skjuta på tolvslaget på nyårsafton? då vet vi med hundar att man måste hålla sig inne. men den 28 dec kl. 18.00? varför ens skjuta då? klart som fan att hunden blev skiträdd. försökte iaf gå runt lite där och visa att det inte var något farligt. hon verkade lugn nu innan jag gick in med henne. men iaf, blir så jävla förbannad. nåväl, den 30 åker jag till Kullen med pojkvän och vovvar. Vi sover där i två nätter. Vid mamma o pappa brukar de inte smälla så mycket raketer och smällare. De bor ju hundar runt omkring. På nyårsafton ska vi käka middag och som vanligt firar vi med pappas kusin och hans fru. Det blir nog att spela spel och bara mysa. Låter perfekt för mig :).

Har kännt mig lite hängig hela dagen, sådär trött och less bara. Har iaf handlat lite vitlöksost och sånt där. Så ikväll tänkte jag mysa ner mig i soffan och bara smaska. Joel jobbar em. Hade väll tänkt hålla mig vaken tills han kommit hem iaf.

/Emmelie

Kommentarer
Postat av: Brittis

Ja visst är det för j-ligt med dessa raketer och smällare..därför vi är i stugan..här är det lugnt förutom Pelle och Elof som har serenad när Tian är i höglöpet:)) men det är ju ändå lite lindrigare tycker jag..Stora Kramar och vi syns "nästa år"

2009-12-28 @ 20:00:44
URL: http://www.calebris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0