Måndag



Saga har hunnit bli gammal.. 11 nov blir hon 6 månader. Jag tyckte nyss att hon var en liten skrutt som sprang runt i gräset i parken. Nu är hon en bjässe o väger nästan 20 kg! Eller bjässe och bjässe, men om man jämför med när vi hämtade hem henne :). Hon är en så himla rolig hund. Duktig, lättlärd, snäll och glad. Mycket personlighet och en himla massa glädje. Pussas, alltid glad, värmer ens fötter på natten. Sover tätt intill en. Sally älskar sin "lillasyster", dom ligger ofta tätt intill varandra och sover.



Hon är helt otrolig våran älskade Saga. Man kan inte annat än älska henne :).

Sally är snart två år gammal. Hon är verkligen en hund med massor av personlighet. Det skulle inte förvåna mig om hon började prata en vacker dag.

Hundar är livet. Världens bästa kompisar.



Snart är de dags att börja julpynta. Jag vill göra de tidigt, så man får njuta läääänge av julen :). Sen när julen varit vill jag fort bort med allt pynt!

Ska gräva i garderoben och titta om de finns något jag kan ha på mig till helgen. Och sen ska jag försöka rensa bort litegrann och skänka till min kusin.

/Emmelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller helt med, hundar är otroliga djur :D får en alltid på bra humör. Vet inte vad jag hade gjort utan Daisye ;D

2009-11-09 @ 21:50:12
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0