gomorron

ueeh, saga fes just. de luktar inte gott...

Saga har verkligen blivit annorlunad. förut när Joel jobbade fm så klev hon gladeligen upp vid fem o sket o åt. men nu, idag och igår. så har joel varit ut med henne men sen vill hon inte ha mat, utan bara sova. jag anar att hon har vakat o ätit ben heeeela natten, så därför är hon inte hungrig på morgonen. o fiser gör hon! o vild som vanligt är hon! haha.

ska klä på mig lite paltor och dra med hundarna på en KOPPELPROMENAD. jajemen. har varit alldeles för lite av den varan. tänkte promma till Joels jobb och hämta upp hans bil. orkade verkligen inte köra honom imorse vid fem.

idag har jag inga planer alls tror jag? nja, förutom att storhandla o sånt där :).

ha en bra dag!
/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0