hallå hjärnan?

vars har min hjärna tagit vägen? den har slutat fungera. känner mig mer korkad än någonsin. jag är slö, o jag blir så arg på mig själv när jag är de. jag vet att jag kan prestera riktigt bra i skolan, men jag orkar bara inte. jag nöjer mig med ett godkänt eller väl godkänt. jag bryr mig inte just nu. skoltrött kallas det väll... känns nog extra tungt eftersom jag vet att jag helt fel utbildning. på något sätt känns tiden "bortkastad". nåväl, jag ska försöka plugga lite ikväll och få godkänt på mitt religionsprov. suck, ordet prov ger mig rysningar. jag presterar tusen gånger bättre när jag får skriva arbete.

har mycket i skolan just nu, det bara haglar över en. hur klarade jag av skolan o hästen på samma gång förut? hur fasiken lyckades jag med det? jag hoppas att jag blir mer taggad att prestera i skolan efter jul, då är de ju inte alltför långt bort till studenten. för jag är ju faktiskt student 2010. sjukt ändå! snart tar jag studenten.

idag har jag varit i stallet och ridit en islandshäst. var riktigt roligt faktiskt. kunde såklart inte låta bli att sakna Wisslan. nåväl, jag minns iaf hur man gjorde när man rider. helt bortglömt är det inte.

jag ska glotta lite tv och förhoppningsvis tvinga mig själv att plugga. JAG ÄR SÅ SLÖ. grrr.
imorrn har jag prov och de går som det går. ni hör ju, jag är för obrydd. haha. imorrn ska jag träna Saga. ser framemot det. tycker hon är så himla duktig o fin :). hon blir snyggare o snyggare för var dag som går :). på fredag kanske jag dansar med snabeldraken lite o plockar. på kvällen ska jag se idol med en gammal stallpolare. de blir mysigt :).

nu blev det ett hyfsat långt inlägg, har du tagit dig enda hit ner så ska du ha en stor applåd.

ha de bra! /Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0