lite mindre äppelformad.

stunder som dessa så uppskattar man verkligen vissa saker. 2 tuggor ärtsoppa var de bästa på länge. o jag som hatar ärtsoppa. känner mig som en prinsessa. Joel har hämtat saftsoppa åt mig, kramat mig när jag bölat o haft ångest över hur ful jag verkligen ser ut just nu, han har hyrt film åt oss, köpt korsordstidning och varit allmänt bäst. mamma kom med en jättefin blomma och piggelinglass. brorsan kom med B&J glass idag. helt underbart. Mamma ska laga soppa åt mig och henne idag. sen är det ju guld värt när folk skriver ett sms o hoppas man mår bra, sånt värmer :). nu låter de ju verkligen som att jag är jättesjuk. men idag är jag ganska pigg ändå. orkar såklart inte mkt eftersom jag inte kan äta. men kinderna är litelitelite mindre svullna iaf. inte lika röda o har inte lika mkt blåmärken heller. munnen går såklart inte att öppna ännu. men känner mig bättre idag faktiskt.

jag ska åka o träna saga kl sex. får se hur mkt jag orkar. blir skönt att få andas lite friskluft iaf. efter det ska jag äta soppa och glo på tv med mamma. blir nog bra :).

nu ska jag vila lite innan brittis hämtar upp mig..

/Emmelie

Kommentarer
Postat av: Brittis

Vi tycker inte du ser så hemsk ut..en stor sjal kring halsen upp mot kinderna är perfa...försök nu få i dej lite mat så höres vi.../Brittis

2009-10-07 @ 20:00:13
URL: http://www.calebris.se
Postat av: tarja

du ser inte hemskt ut emmelie, du var jätte söt idag när jag hälsade på dej :) kram!!

2009-10-08 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0