onsdag

knäppt. min "lilla" hund älskar mat. förut klev hon upp vid fem/sex och skrek efter maten. nu den här veckan när Joel jobbat förmiddag så kliver han upp halv fem/kvar i fem och går ut med Saga. sedan brukar hon vanligtvis kuta till köket och vänta på mat. men inte den här veckan, nej nu har hon börjat gå o lägga sig igen. så idag gav jag henne mat kl 7 och då åt hon som vanligt. knäppt eller hur? haha.
jag kan ju inte längre säga "min lilla hund" till Saga och "min stora hund" till Sally. Saga har ju växt om Sally för ett tag sen. så jag får säga min lilla hund som blivit stor" nu och till Sally: "min stora hund som blivit liten". haha.

jag sitter och väntar på mamma som ska plocka upp mig och köra mig till Joels jobb. ska hämta upp hans bil och sen fa ut med dogsen tror jag. synd att det är så mycket renar överallt, då min "stora" hund springer efter dom o vallar dom lite. konstigt nog skäller hon inte, och hon kommer tillbaka sen när hon jagat iväg dom. fast de är bra, hon ska ju inte jaga renar :) utan älg o annat småvilt.

ikväll ska jag till frissan och klippa mig. jag längtar så! att vara hos frissan är lycka! :)
idag eller imorgon ska Saga också till frissan, fast den frissan finns på hermelinsvägen! våran "privata" hundfrisör. :)

nu ska jag hoppa i kläderna och studsa mot J´s jobb. ha en bra dag!
/Emmelie


älskar den här bilden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0