Söndag


Saga, Sally, Dino, Tuff, Flora, Tilda, Liza, Flisan, Fay.. De var alla hundar som var med :).

Saga & Jag vilar på en sten.


Halva gänget ungefär...


Igår var vi på en skön prom på dundret. 9 hundar och fem tvåbenta.

Har nyss vaknat från många timmars sömn, morronkissat vovvarna. Saga blev överlycklig när hon såg allt det vita på vägarna. SNÖN HAR KOMMIT! oh, så mysigt. Jag ska göra frukost strax, väcka Joel. Sen åka till skogen och rasta vovvarna, om vi nu inte tar en promenad runt andrasidan eller något :). Känner mig lycklig som ett litet barn nu när snön kommit, tjoho :).

Ska även packa ner lite grejor idag, i eftermiddag åker jag mot Luleå. Hemma igen på måndag eftermiddag troligtvis..

Ne, nu ska jag göra frukost. En såndär riktig söndagsfrukost med massa gott på bordet.

/Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman vad du har varit tapper i Luleå /Kram Mamma

2009-10-05 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0