tidsfördriv

1. Tre ord varför du sist spydde? Svalt mycket blod.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Duschade.
3. Vad gjorde du för 30min sen? Satt på religionslektion och skrev om Islam.
4. Vad hände 1995? - Då var jag 4 år och levde loppan.
5. Vem fick dig att skratta senast? - Sallys och Sagas välkommande när jag kom hem nyss.
6. Vilken färg är din borste? - Tandborste? Rosa babytandborste använder jag just nu.
7. Vad köpte du sist? - Mat.
8. Vilken färg har du på din tröja? - en svart klänning.
9. Var förvarar du dina pengar? - banken och några få kronor i börsen.
10. Hur var vädret igår? - Minns inte :S.
11. Vad ser du fram emot? - Att åka till Lycksele på SPA och äta massa god mat och bo i lyxsvit (i dec).
12. Snarkar du? - haha ja ibland.
13. Vad är 15? -  En ålder man helst vill glömma?
14. Vilken skostorlek har du? 36-37
15. Vill du klippa dig? - Jaa, ska göra det nästa vecka.
16. Är du över 25? - Nepp.
17. Pratar du mycket? - Ibland.
18. Kollar du på O.C? - Nepp.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? - Nepp.
20. Känner du ngn som heter Steve? - Nej tack gode gud.
21. Hittar du på egna ord? - haha nja. ibland.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - nä.
23. Vad har du för mobil? - Sony ericsson.
24. Vem ringde dig senast? - Mamma.
25. Biter du på naglarna? - Nej, gud så äckligt.
26. Har du lockigt hår? - Nepp, rakt som tusan.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen. (önskar jag kunde skriva Rise Against här :/)
28. Någon bra person i ditt liv just nu? - Det finns ganska många.
29. Hur många gånger har du svurit idag? - 10 kanske. Tänker inte ens på att jag gör det.
30. Vilket ord säger du ofta? - Haha, "Jamen", "asså" osv.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - japp.
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? - till Joel skulle jag tro.
33. Vad borde du göra nu? - Klä på mig och gå ut med hundarna (som ligger o sover o vägrar vakna).
34. Har du något smeknamn? - E, Ämlä, Emylee, Em osv.
35. Sover du mycket? - Nja, lagom.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor - Vet inte om jag sett ngn film på senaste.
37. När var du sist ute? - För en kvart sen. "Kissade Saga".
38. Har du gråtit idag? - nepp.
39. Är du en glad person? - för de mesta.
40. Har du roligt nu? - njaaa.
41. Vad äter du helst? - blodig oxfilé eller köttsoppa.
42. Vem var du med sist? - Jossan & Malin i skolan.
43. Pratar du i sömnen? - Joel påstår att jag gör det ibland. Eller snarare mumlar.
44. Vem kramade du sist? - Joel.
45. Nämn den bästa personen - Finns många.
46. Tycker du om någon just nu? - jaaa.
47. Vill du flytta? - nja, till ett hus isf :).
48. Hur ofta borstar du tänderna? - 2 ggr om dagen, ibland 3.
49. Är du egoist? - nja.
50. Gillar du att bada? - ja.
51. Skrattar du åt allt? - haha nästan.
52.Vem får dig alltid att skratta? - dom i min närhet.
53 När grät du senast? - Igår när jag övningsläste mitt tal som jag ska läsa upp på svenskan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0