Torsdag

dagen har bestått av pluggande och ett prov. gick hyfsat, alltså borde det bli godkänt. energin lyser med sin frånvaro. känner mig trött just nu. trött mest hela tiden. men det går nog över. imorrn ska jag åka till tandis o ta bort stygnen. jag ber till gudarna att det inte gör ont. orkar inte känna smärta på ett tag! är less och färdig med det. hade behövt städa här hemma. blir ett varv med snabeldraken imorrn tror jag.

hundarna ligger och tuggar ben. jag är helt slut och ska bara borsta de gaddar som går + skölja munnen. sen blir det nattinatti tror jag. lägger mig nog på spikmattan och kanske löser lite korsord. har en känsla av att jag kommer somna nästan direkt. imorrn ska jag förbi skolan o lämna mitt PM + ngn annan text till svenskaläraren. har medialektioner men får se hur mycket som blir gjort en fredag som denna... har ingen aning om vad jag ska skriva för artiklar. hm... något kommer jag kanske på.

nu slocknar jag snart framför datorn. nattinatti!

/Emmelie


mitt bankkort kom idag. järnspikar vad snyggt :). haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0