Bullbak och annat

God morgon! Jag och Saga har nyss vaknat faktiskt. Joel började jobba åtta, så vid sju har Saga ätit frukost och varit ut. Sen har hon krypit tätt intill mig och gosat in sig. Hon passar på nu när "syrran" är i stugan med min päron.

Igår var jag med Moa & Nellie hela dagen nästan. Vi har surrat och lekt osådär. På kvällen har Moa och jag bakat bullar. Moa stog för provsmakningen av degen och sen penslade hon bullisar och satte pärlsocker. Vart ganska mycket bullar ändå, kändes som att jag fick baka ut dom i evigheter. Imponerade på Moa med mitt "speciella" sätt att göra bullar. Ni vet, jag stoppar inte bara dom i formar och sen in i ugnen. Jag klipper som tre snäpp och sen viker jag dom. Äh, de blir fint iaf :). haha.

Jag ligger ännu i sängen med datorn i famnen. Ska börja röra mig på. Kanske tar en promenad eller städar lite. Fast det där med städa vet jag inte. Det skrev jag bara för att låta duktig.

Imorrn (eller om de blir typ inatt) så åker vi till Norge på utställning. Jag ska bara med som sällskap då Brittis & Nina ska ställa sina vovvar. Ska bli roligt att få se hur allt går till osv. :) Ska göra lite skinksallad och ta med mig imorrn. Den kan jag äta hur mycket som helst av! Sen blir det nog att packa med regnkläder och varma kläder. Känns som att vädret i Norge kommer vara blåsigt och regn? Bara för det så kommer det väll vara skinande sol :).

Nu ska jag ta och kliva upp. Dusch står högst upp på listan!
/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0