de rullar på...

livet lunkar på som vanligt. eller ja, nästan iaf. städar på dagarna, grejjar på hemma och rastar hundarna och sånt där vanligt vardagsgrejs. är glad att jag får jobba i sommar men kan inte låta bli att vara avundsjuk på alla som får semester nu. hade verkligen inte tackat nej till att vara ledig en vecka o sticka o fjällvandra. men men... till hösten kanske? vi får se.

hade egentligen inte så mkt att skriva.. nu ska jag greja på med mina bilder. några hamnar i ett fotoalbum (vi kan ju inte digitalisera oss helt bara för att vi lever på 2000-talet) och några hamnar i ramar någonstans i mitt lilla hem. jag bara älskar att ha tavlor o bilder överallt. tkr de är superfint! känns ju extra bra när man själv tagit ngn bra bild också :).

nåväl, nu ska jag göra lite nytta. sen ikväll blir de att besöka personliga frisörskan några hus bort, jaa vovvens frisör alltså :).

/Emmelie

älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0