Tisdag

Har just anlänt hem till Gällivare. Har spenderat natten i Kullen i mitt gamla flickrum. var exakt som förr i tiden, typ 2006/2007 när jag bodde hemma. Joel kom alltid o sov hos mig när han jobbat e.m. vilket han gjorde igår också :). sen kollade vi film. precis som förr. så jag kände mig som 15 igen ;) haha.

Har sovit länge idag. mamma har varit ut med hundarna imorse, så dom sov också som stockar. vanligtvis väcker dom en vid åtta senast. men idag blåste vi på till halv tio. sen har jag bara hunnit duscha o hoppa i kläderna. nu ska jag slänga i mig något ätbart för klockan tolv har jag prov i psykologi. hoppas på att det går ok och att jag slipper omprov. snart är det jullov mina vänner, ska bli så skönt!

ska ladda upp lite bilder från hundprommisen sen.

/Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0