bilder:

har tömt min mobil på bilder. i julklapp önskar jag mig en mobil med bra kamera. tänk så bra det hade varit. när jag tjänat ihop min första lön ska jag minsann köpa de :). då slipper man dra med en kamera överallt.

lite av det här har jag pysslat med på senaste:


hade tråkigt på en religionslektion. då kan man måla lite...

prommat med sally, saga och melvin.


fått återfall och blivit äpple.


sovit med triss i boden.


suttit på median o redigerat.


varit på norrbottens vackraste hund.


haft en förkyld och myssugen hund.


skrev julkort igår.

Bild från idag, fotad alldeles nyss.


Saga försökte fånga uppmärksamhet när jag satt o pluggade på golvet brevid vardagsrumsbordet. själv legade hon i soffan vars jag lagt mina papper och min bok. Hon försökte med allt, puttade ner boken, tuggade på uppgiftspappret, puttade igen boken. Sen gav hon upp o la sig såhär istället... Ni ser, det är inte bara jag som är skoltrött. Det har även drabbat min stackars vovve.

Nu ska jag göra klart sista uppgiften och samtidigt dricka lite te.

So long ! /Emmelie

Kommentarer
Postat av: Brittis

Hej..hon ser onekligen ut som att..jag vill göra ngt roligt:))...vi får väl gå på prommisen på torsdasg.../Brittis

2009-11-24 @ 11:43:28
URL: http://www.calebris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0