4 januari

2 h sömn inatt och jag känner mig som en zombie. ögonlocken svider. av någon anledning kunde jag bara inte somna igårkväll. hm. har iaf jobbat sen 9. dogsen myser i fikarummet. joel jobbar fm. om jag har ork kvar när jag kommer hem idag så ska jag rensa bort lite jul. inte allt, men börja lite smått med det iaf. vill verkligen ha en byrå till sovrummet, har inte plats för kläderna just nu. så lite ligger nerpackat i stora påsar. nytvättat och vikt. sedan hade jag velat ha det där avlastningsbordet brevid kylskåpet. hade varit perfekt att ha t.ex mikron på. vill få mer fria bänkytor. nåväl, när J nu blir arbetslös så är det ju inte direkt något att fundera på. vi får ta de sen!

ska jobba någon timme till, sen ska jag försöka plocka lite där hemma. hojja, vars är all motivation? hm. idag blir det fisksoppa till middag. den är supergod. har blivit lite snorig så soppa blir perfekt till middag :). ikväll ska jag ta en prom med dogsen och J. sen hade jag verkligen behövt börja träna, gud så klen jag blivit. jag har väll aldrig varit supervältränad, men har defenitivt orkat mer än vad jag gör nu. just nu känner jag att jag har massa saker jag hade behövt ta tag i. men jag vet som inte vars jag ska börja. jobbigast just nu känns väll projektarbetet, har ingen motivation alls och det gör ju det extra svårt att få bra idéer. nåväl, jag grejar det här. för 2010 ska bli ett bra år, där jag tar tag i alla saker. jag är positiv, peppad och latar inte. J fixar ett jobb så har jag en mindre sak att oroa mig över. vi grejar de ;). nä, 2010 ska bli perfekt. kommer bli perfekt. visstdå?!

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0