älskar nya icareklamen.



Nya icareklamen är så himla bra.. haha. Ulf gör en parodi på Amandavardet .


Idag har jag jobbat på Golvia, inventerat en massa. Har hunnit vara och köpa ett täcke åt Saga, som just nu är lite lite stort. Ska sy på ett extra kardborreband bara, den kommer passa henne perfekt när hon blivit lite större. Orkar inte köpa ett täcke som sitter tajt nu och så passar det inte om 2 mån :P. Har inhandlat lite ben åt dogsen. Då har dom något gott att äta på nyårsafton ;). Har jobbat till ca. fem idag. Nyss lagat lasagne och gjort lite efterrätt. Banan med choklad i ugn, så himla gott. Väntar på att Tarja ska titta förbi. Har förberett en stor tekanna till oss. Igår drack jag nästan en kanna själv. Te är verkligen bland de bästa jag vet!

Nä, nu ska jag mumsa lite efterrätt. Tarja anländer när som helst.

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0