glad

idag känner jag mig glad. faktiskt ganska positiv. skönt.

har varit på stan o köpt ett par röda strumpisar till julafton, ska ha dem till min svarta klänning hade jag tänkt. sen har jag köpt två sorters te. lussebulla te och knäckte. har smakat den först nämnda, jätte god!

känner mig rastlös, har inte så mkt att göra. väntar på att mamma ska sluta klockan fem, då ska vi förbi dollar o köpa lite målardukar. känner mig sugen att måla något just nu. hoppas det håller i sig till klockan fem ;).

hundarna har halvt hållt på att frysa ihjäl idag. Sally ska vara en tålig hund för kyla, vilket hon absolut inte är. när det är minus femton så tvekar hon på att ens gå ut. Saga piper o hoppar på tre ben. Stackarn är ju inte van vid kyla. Så det har inte blivit någon promenad idag, var bara ute en kvart imorse och har sen bara snabbrastat i parken. dom vill inte ens vara ute när det är såhär kallt. dom ligger bara och sover och myser.

nu kom kometen, veckans höjdpunkt. ska läsa!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja det är väll alldeles för kallt för dom flesta hundar just nu :S men man får se det positiva, att man kan ligga inne och mysa utan dåligt samvete :)

2009-12-16 @ 18:35:58
URL: http://malingrundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0