torsdag

Dagen har löpt på utan större problem. Imorse var jag ut och promenerade med Brittis och alla hundarna. Skönt men faktiskt lite kallt om kinderna. Men kallare kommer de säkerligen att bli!

Har packat min väska, imorrn drar vi mot Lycksele och myser. Vi ska bo på hotell lappland i en stor svit, där man har bastu och bubbelpool. Rummet är 70 m2. Alltså större än våran lägenhet, haha. Ska bli så himla skönt att bara slappa. Inte behöva göra någonting. Får se hur det går för mig att bara ta de lugnt, jag är liksom inte så bra på de. Jag gillar att ha saker att göra hela tiden, och har jag inte något att göra så hittar jag på något. Jag gillar att leva ett stressigt liv fullt med massa saker :P. Men ihelg, då ska jag bara ta de lugnt!

Ska föra hundarna till mamma o pappa redan ikväll. Jag är så himla mesig, kommer sakna dom! Man är så van att alltid ha dom omkring sig hela tiden, så de känns lite tomt även fast de bara handlar om några dagar. Men dom överlever nog, dom får ju käka massa krov o leverpastej hos mamma o pappa :).

Nu ska jag hoppa i täckisarna o promenera mot kennelklubben. Joel är o fixar med bilen, byter oljefilter tror jag. Sen skulle han på sporthallen o skjuta med luftgevär. Öva inför jägarexamen. Sen efter de ska vi som sagt var lämna hundarna. Imorrn tänkte jag svänga förbi skolan på morron en sväng, sen åker vi iväg mot Lycksele.

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0