2010 i ord

årets bästa: alla mysiga stunder, speciellt i stugan. studenten och balen. alla stunder med farmor, dom värderas högt!
årets värsta: min tjorviga och onda mage. 
årets händelse: Norgeutställningen när Saga fick en 1 CK och stod just bakom certet. Triss börjat jobba som terapihund.
årets resa: till Norge kanske? :) längre än så har jag nog inte åkt.
årets tårar: många tårar har fällts över min gamla ponny, Wisty...
årets skämt: måste väll vara valet. ett stort skämt.
årets mysigaste: julafton, mys i stugan.
årets beroende: prommisar, hundar och Joel.
årets frisyr: kanske när jag var rödhårig eller nu när jag sist klippte mig.
årets roligaste: alla utställningar vi varit på. jaktträningar. bredvidgång vid älgjakt. Triss flyttade hem till oss.
årets tråkigaste: när Zelda och Grynet fick lämna jordelivet.
årets vårminne: dagarna i Yrttis såklart!
årets konstigaste: att inte ha häst.
årets vill ha: wisty tillbaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0