Dag 01 - Om mig

Jag heter Emmelie Yvonne Sjöholm, är 19 snart 20 år. Fyller år 6 mars och älskar smörgåstårta. Jag har två storebröder dom är tvillingar. Jag har en pojkvän som heter Joel. En mamma som heter Inger, en pappa som heter Thomas och tre hundar som heter Sally, Saga & Triss. Jag jobbar extra på ett fik ibland.  Jag har några tattueringar och är cirkus 163 cm lång. Mina ögon är bruna och min naturliga hårfärg är väll rätt mörk blond eller vad man nu ska kalla de. Jag har ett jävla humör, kort stubin och mycket åsikter. Jag är rätt snäll ändå, jag bryr mig mycket om människor i min närhet. För mig är de viktigt att alla mina nära och kära mår bra och är glada. Jag är väldigt omtänksam och bryr mig om mina nära, oroar mig alldeles för mycket för vissa. Jag är en person som analyserar och tänker mycket på allt och ingenting. En riktig grubblare!

Hela mitt liv har jag hållt på med hästar, tävlat hoppning. Skadade min rygg i början av 2008 och tvingades sälja min häst och sluta med ridningen. Köpte min första alldeles egna vovve sommaren 2009, Calebri's Saga Sea. Hon är min ögonsten. Vi brukar åka på utställningar, träna jakt och hitta på andra roliga saker.

Jag bor i en lägenhet i Gällivare men drömmer om en större lägenhet eller hus inom några år. Men tills dess får våran lilla tvåa duga :). Sen hade jag kunnat vinna lite pengar också... äh, de var väll lite om mig iaf..

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0