Dag 03 - Mina föräldrar

Min mamma heter Inger, min pappa heter Thomas. Inko & Tompa. Dom är bäst. Jag har alltid haft ett enormt stöd av dom. Har verkligen fått göra det jag velat göra, som tillexempel ha en egen häst och få tävla. Dom har hjälpt mig så enormt mycket, skjutsat till stallet, hämtat från stallet osv. osv.. Pappa har lagt ner sin själ i att hjälpa mig att tillexempel hoppträna hästen och verkligen satt sig in i allt. Min pappa är nog den klokaste personen i världen, han är en så stor förebild för mig. Så lugn och jag tycker verkligen han kan allt så himla bra. Det bästa när jag var liten och pappa var ute o reste hela veckan, var när de blev fredag och pappa kom hem. Ibland med godsaker, ibland med kläder. Men de var inte de väsentliga. Han kom hem och jag fick hoppa upp i hans famn och känna pappalukten. Min pappa är one of a kind, javet de tycker väll alla om sina föräldrar. Men han är verkligen det. Min bästis.

Min mamma är världens bästa också, även fast vi är så grymt lika att vi ibland blir galna på varandra. Men min mamma är inte bara min mamma utan också min bästa kompis. Hon är verkligen som sitt stjärntecken - Lejon. Hon gör allt för familjen. ALLT. Min mamma har världens finaste ögon och skönaste skrattet. Hon gör allt för att alla ska må bra och hon är så himla omtänksam. Hon kan man alltid prata med om man har några grubblerier och sedan mår man mycket bättre!


Alltså mina föräldrar är så grymt fina människor. Jag blir helt rörd när jag tänker på de. Dom har gett mig så mycket här i livet, och gör fortfarande. Jag vill att dom ska finnas föralltid. Hur ska jag klara mig utan dom någongång? Man blir aldrig vuxen :). Inte för vuxen för att ibland åka"hem" och äta midddag, mysa framför brasan och somna i gamla flickrummet. Vakna på morron av att mamma o pappa äter frukost och har dukat fram. Nä min föräldrar är de allra bästa och min tacksamhet för allt dom gjort/gör för mig går inte att sätta ord på.

Mamma och Pappa, ni är bäst och jag älskar er av hela mitt hjärta <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0