Dag 07 – Min bästa vän

Jag har några vänner som är mina bästa vänner. Jag är en sån som har få men några riktigt nära och bra kompisar istället..  Precis så vill jag ha de också. Jag har inget behov av att umgås med 32651246246 olika personer. Har väll 2-3 st som är extra nära mig och som jag helst umgås med. Vänskap är något som är jätte viktigt för mig! Ärlighet & uppriktighet är något mina vänner måste ha. Jag klarar inte av folk som är falska och inte kan säga vad dom tycker osv.. Men som sagt, jag har de allra bästa vännerna. Det är roligt att alla mina vännner är så olika. Helt olika åldrar och helt olika varandra.

Förutom mina tvåbenta kompisar så har jag en annan allra allra allra bästa vän. Mitt allt:

Calebri's Saga Sea ♥

 

 

"Ni finner alltid en vän i mig"


Kommentarer
Postat av: tarja

du har alltid en vän i mig med <3

2010-12-08 @ 12:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0