Dag 08 – Ett ögonblick

Det finns många ögonblick jag hade kunnat skriva om.

 

Detta är väll ett ögonblick som jag nog alltid kommer bära med mig. Året var 2008 och jag fick pris för att ha vunnit Distriktsmästerskapet 2007. 2007 har varit bland de bästa åren i mitt liv. Så mycket roligt jag haft. Tävlingar och träningar har flytit på så bra. Allt har känts rätt helt enkelt. Ett superkul år som gav ett superkul ögonblick.

 

Många av de finaste ögonblick jag har är tillsammans med denna vita springare. Hon och jag var som ler och långhalm. Vi kunde varandra så bra. Det kommer nog alltid fattas en del av mig nu när hon inte är hos mig mer. Jag kommer nog aldrig glömma henne och riktigt komma över att hon inte är min något mer. Men jag försöker att inte tänka på de alltför mycket. Men ibland kan man bara inte låta bli att tänka tillbaka och le och fälla en liten tår ;').


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0