beroende

jag har blivit beroende, inte av vad som helst. inte godis, inte alkohol, inte droger utan av bröd! ja, du läste rätt. jag går runt och tänker på dessa bröd hela tiden, är sådär sugen på dem. exakt som att det vore en godis nivet, när man får sånt där sug mitt i allt. i vårat hem går det inte åt mkt bröd, jag är faktiskt riktigt dålig på att äta mackor. brukar vara rätt less på bröd osådär. men dom här, åååh. ni vet inte hur goda dom är! joel köpte en påse igår, de är ca 500 g i den. inte så jätte många bröd faktiskt, men iaf är de bara fyra kvar. jag har ätit allt.


joel frågade idag vars allt bröd försvunnit, att de bara var fyra kvar fast han köpte ny påse igår. jag försökte lura han att det var den gamla brödpåsen. det gick han inte på. jag tittade bort, jag vågar inte erkänna mitt beroende. imorgon köper jag nya bröd. mer bröd!
haha.


älskade solklart, ni förgyller min dag. eller ja, ni är goda att äta iaf!

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0