dålig dag

fredag, veckans bästa dag va? nää, inte idag iaf. imorse var jag så trött så jag knappt kom upp ur sängen. mamma glömde bort att hon skulle skjutsa mig till joels jobb så jag kunde ta bilen. så kom min brolla o körde mig dit, hämtade bilen, blev sen till skolan. nu när jag tänker efter så var det kanske inte så mkt jobbiga händelser imorse. jag bara vaknade på fel sida helt enkelt. det är ju också den veckan på månaden, suck.

när jag kommer hem på rasten vid 11 så märker jag att Saga käkat upp min fina plastmatta jag fått av mamma. ibland är dom där djuren billiga. fast det går över ganska fort :). tror lilla Saga ska till att börja löpa snart och därför snurrar det i huvudet. hon har aldrig gnagt sönder något förut faktiskt. det blir alltså att köpa en ny matta.. senare.

ska ta en prommis med det där svarta odjuret. man kan inte ens vara sur på henne, hon är för söt. fjäskar och slickar på en och tittar med sina söta ögon. fasiken.

mordet på min matta. R.I.P 22/1-10...




alltså, min hund är tokig i att vara i toan. eller ja, i duschen. medans jag borstar tänderna så ligger hon antingen i duschen eller på mina fossingar vid toan. här för ngn dag sen så smet hon in i toan när jag stod o duschade, o hoppade in med mig och helt enkelt duschade hon också. haha. hon är för rolig lilla Sagis.



/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0