fredag

bilen startade inte imorse. det var svinkallt. jag har haft världens ryggvärk idag och igår. kan man vara annat än lycklig? har iaf hållt mig på bra humör idag. lagat en god middag, länge sen jag orkade lägga ner energi på att laga något gott. blev iaf fläskfilé, bulgursallad, ägg o sparris i ugn o så pepparsås. väldigt gott, fick ett klart godkänt av joel. nu ska jag bege mig på stan en kort sväng, dock inte shoppa ngt. ska åka på utställning istället o sätta mina pengar på de :). sen så ska mamma på ikea imorrn o har bett henne köpa en hylla därifrån. för 299! svin bra, i som "aluminium" o en glasskiva. mkt förvaring o ja den kommer bli perfekt. så tar jag rullvagnen som är i toan till garderoben. smart tänkt!


nu ska jag gå på stan, tjofräs!

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0