kyckling till middag och så några bilder...

precis som det står i rubriken så blir det kyckling till middag. thaikyckling och så potatisklyftor.

idag har jag jobbat, helt okej förutom att man snorar som f a n. känner mig som vanligt annars, bara att näsan är som en jädra kran. hm. aja, nu strax ska jag börja laga mat iaf. sedan förbi Kullen och hämta lite kläder och sånt vi glömde där från nyår. Sallan ska sova i Kullen och Saga ska vara med mig hos Marie ikväll. Joel ska på jägarkurs... Ja, ikväll ska jag till Marie och spela lite spel och äta heta räkor har jag för mig. Låter som en perfekt plan för kvällen :).

bilder:


Sagis för någon morron sen, mys i sängen !


Mmsade in en bild till nyhetsmorgon, min tatto kom med och Tilde sa "Gud så fin tattuering hon, Emmelie från Gällivare hade". haha, ganska fränt :).


världens godaste hammis. Änglamarks ekologiska hammisar, tomat, rödlök, isbergssallad, såndär supergod dressing och friscobröd. så sjukt gott !


mina brudar på "jobbet" idag :). duktiga kontorister minsann!


NU; matlagning!
/Emmelie

Kommentarer
Postat av: amanda

skitsnygga tatueringar :D

2010-01-05 @ 16:16:11
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0