skola

idag börjar skolan igen. kändes faktiskt som att jag aldrig skulle börja igen, har varit ledig så länge. den här veckan måste jag filma om svenskafilmen för att bandet (svordomar och hysteri) som vi filmat med var trasigt. sedan måste jag redigera den, eller vi, jag o jossab o malin. sedan måste jag skriva något om något, alltså förbereda mig för seminariumet som jag tror är nästa vecka. annars känns det rätt så skönt. har gjort bort de två värsta kurserna, alltså psykologi och filosofi. om 2 veckor kommer skolan kännas betydligt lättare. minus att vi måste göra vårat projektarbete. vi ska tametusan ta tag i det här snart, så gör vi bort det.

igår tränade vi lite apportering, Saga skötte sig fint :). var även o gymmade igår med Marie, skönt och svettigt ! tror vi ska iväg idag med. imorrn åker jag till Luleå och håller Joel sällskap som ska tattuera sig. han ska fylla i en tatto som redan är påbörjad... jag går väll en repa på stan, inte för att jag ska shoppa nått. eller jo, några ljus. och nu ska jag koka upp lite tevatten och göra frukost. börjar 8.40. tillbaka till helvetet, nä. nu är det inte länge kvar, cirka 5 månader?

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0