söndag

helgen är redan slut. nåväl, börjar först vid lunch imorrn. behöver dock plugga lite. eller skriva lite stolpord till seminariumet som vi har på tis. hm. eller så pluggar jag på e.m... skönt att alla dessa jobbiga kurser snart är slut. en vecka kvar, sen är de i princip bara svenska, projekt arb, mediaämnena, 2 indval. iaf skönt att göra klart filosofi och psykologikursen.


sista vovveträningen idag, Saga skötte sig superbra. är så himla roligt att träna henne, hon vill verkligen :). när vi kom hem poppade vi lite popcorn o kröp upp i soffhörnet och myste. tittade "en annan del av köping". tänkte hoppa i duschen snart och sen krypa i säng och glo lite tv. känner mig helt slut. imorrn ska vi visa våran svenskafilm och sen besöka psyket. sen måste jag som sagt plugga lite. hoppas på att det inte är så kallt imorrn, hade velat gå en lite längre prom också. vi får helt enkelt se vad morgondagen har att bjuda på :).

nattinatti
/Emmelie







mina tre hjärtan <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0