welcome 2010, välkommen!

2010. nytt år, nya möjligheter. de sägs ju så i alla fall. jag har inga direkta nyårslöften sådär, men ska försöka sluta överanalysera saker, inte ta allt så allvarligt och inte fundera och grubbla så mycket. på så sätt tror jag man mår bäst. sen ska jag försöka ha roligt detta år, göra saker som jag tycker om. jag ska ta allt med en klackspark och bara ha skoj helt enkelt :).

gårdagen var helt okej. maten var underbar! sjukt gott. var rätt trött innan tolvslaget, gick väll o la mig vid 2. en helt okej nyårsafton sammanfattningsvis. idag har vi värmt rester från gårdagen, underbart gott igen ;). har ätit mest hela tiden i två dagar nu. mumsigt!

nu ska jag fortsätta glo på tv och bara njuta av att vara ledig. det enda minuset är att Saga fjärtar som en galning, o det luktar verkligen inte gott. nåväl, jag älskar henne lika mycket för de ;).
tjao!
/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0