Ni vet ju att jag snart fyller år

Snart är de ju mars månad, och då fyllar ju jag år. Den 6 mars blir jag 20 år. För att göra det enkelt för er, de här önskar jag:


Denna hundbädd vill jag haaa, har dregglat efter den i flera år. Storlek Large! Hunden behöver ni inte köpa, dom har jag redan.


Två bäddset i denna färg. Älskar de svarta jag har!


En "pippi"-tröja vill jag ha! har suktat efter en sådan i fleeera år.

friluftskläder och marimekkosaker är alltid högst på min önskelista
:) hehe

Skämt å sido, jag klarar mig utan presenter. bara ni kommer o fikar så blir jag nöjd! Nästa vecka är de dags att gratta den första 20 åringen för året i mitt sällskap. Så sjukt de känns, tyckte vi fyllde 18 år alldeles nyss. Typ 3 månader sen eller något. Tiden gååår fort.

Annars snorar jag och är allmänt sjuk. Hög feber och bläää. Fast idag är jag nog feberfri. Ska till stallet och galoppa iaf :).

/Emmelie

Kommentarer
Postat av: tarja!

tack för tipsen, nu ska jag börja spåna på en prelle till dej ;) hihihi

2011-01-11 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0