torrt

dåligt med uppdatering här. har inte fotat ngt på evigheter.

vi tittade film igår, marley and me. gud så jag grinade, jag höll nästan på att spy. den var så sorglig. huff. sen kröp vi till kojs med båda vovvarna i sängen. mysigt! imorse vaknade jag till vid åtta och fick panik, tänkte att jag försovit mig till sagas frukost, hon burkar vara ashungrig o pipa när de är dags för mat. men lilla saga legade o sussade stenhårt, o de andra med. så vi har haft sovmorron kan man säga :).

nu ska jag förbi brittis o fika lite. sen får vi se vad dagen har att bjuda på. ikväll ska jag till frissan iaf, blir någon galen frisyr tror jag. känner mig på det humöret idag :).

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0