23 dec.

Idag känner jag mig glad. Alla tråkigheter skjuter jag åt sidan. Idag ska jag bara mysa och längta till morgondagen. ska laga god mat och faktiskt spela bingolotto. haha. uppesittarkväll. har köpt chips o fick lindorkulor av Tarja idag i julklapp. Hon är bara bäst :).

Har varit hos frissan, känner mig så snygg!




världens sötaste vovvsingar.

nu ska jag hoppa i bilen o gasa till kullen. lämna lite julklappar färdigt o kolla på Sallys tennhalsband som äntligen är klart. ska beställa ett åt Saga också. Gud så snygga dom kommer vara, dom är fåfänga mina hundar ;).

Jag känner mig så sjukt glad idag, just nu iaf. Gaah, roligt :). jag tänker att allt kommer lösa sig, dom där tråkigheterna. positivt tänkande. ha, de fungerar ju !

GOD JUL ALLIHOPA. KRAMAR!
/Emmelie

Kommentarer
Postat av: mikaela

du var snygg i håret!!

2009-12-23 @ 15:59:43
Postat av: jossan

du är också bäst min bästa emmelie :) vi måste spela musikspelet under lovet!!

2009-12-25 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0