dålig dag

det bästa som finns när man har en dålig dag är att mysa ner sig med hundarna. dom gör en alltid på bättre humör. världens bästa Saga & Sally. världens finaste...



imorgon har jag prov. jag har försökt plugga tidigare idag, men inget fastnar. jag orkar inte just nu. jag har ingen jäkla lust att gå i den där skolan något mer. jag vill jobba, jag vill tjäna pengar. what to do? ska försöka mig på att läsa igenom sidorna iaf innan jag somnar. jag hatar prov, varför kan man inte alltid skriva arbeten? jag är helt värdelös på prov, de är inte min grej.

nu ska jag dränka mina sorger i popcorn, emelie skulle titta förbi också. ska kolla lite tv och förhoppningsvis orka läsa lite psykologi innan jag somnar. annars får jag hoppas att jag är självlärd och kan allt utantill. haha.


dålig dag idag, verkligen. /Emmelie

Kommentarer
Postat av: Brittis

Fick ni några fina bilder från prommisen sist så tar jag gärna emot:)) behöver ngt nytt på framsidan på hemsidan alltså:))haha..

2009-12-14 @ 19:39:46
URL: http://www.calebris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0