dan före dan före dopparedan.

snart är det julafton, helt sjukt. som jag längtat. fast de senaste två veckorna har bara flugit iväg. sjukt !

har nyss ätit världens mest underskattade maträtt, köttbullar & makaroner med gräddsås till. så himla gott ändå. idag har faktiskt Joel lagat mat. skönt att slippa sånt ibland. har dessutom städat här hemma idag. bäddat rent och sånt där. nu tänkte jag göra äppelpaj och kanske baka lite kanelskorpor. mamma gjorde sånna förra veckan, jag o joel åt upp alla på två dagar. haha. så jag kände att de måste bakas nya, så jag kan äta upp dom också såklart!

nu ska jag tända ljus överallt här hemma och bara mysa. underbart!

GOD JUL allihopa, ifall jag inte hinner skriva igen.

kramar! /Emmelie


Calebri's Saga Sea 7 1/2 månad gammal. Lilla plutten börjar bli stor :).

Kommentarer
Postat av: Brittis

Vill önska er en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR..men vi hinner nog höras före det:)) Ha de gott allesammans

2009-12-23 @ 00:32:18
URL: http://www.calebris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0