Kalix utställning & födelsedagshund.

BILDER HÄR

Har alldeles nyss kommit hem och landat på en stol framför datorn. Laddat upp bilderna från dagen på datorn. Blev inge toppenbilder då ljuset var ganska skumt där nere i lokalen. Dagen har varit bra, jag är så nöjd med min lilla prinsessa. Stackarn var så himla trött i finalen men skötte sig bra ändå. Hon fick syn på en sån där pomeranare (stavning?) o vart helt paralyserad. Haha, inte ens godisarna var intressant längre. Hade verkligen en slut hund i finalen kan man säga. Vi blev iaf kvar efter första gallringen, bland de 10 sista. Sedan valde domaren ut 5 st och tackade ut oss andra. Gör absolut ingenting, Saga var så himla duktig idag :). Och blev BIR med HP! Hon är så himla charmig min lilla dam, ligger och sover var som helst. Bryr sig inte om att det är livat eller så. Hon är så cool! Domaren berömde hennes glädje och fina rörelser och tyckte att hon var jätte fin... Tack Tarja för sällskapet, alltid lika roligt att åka på äventyr med dig ;).

Sedan måste jag även nämna att min andra lilla dam blir 2 år idag. Grattis Sally :).



Nu ska Joel o jag basta. Han har kört fram o tillbaka till kalix idag. Vägen hem sov jag största delen. Vi har allt en bra husse och pojkvän, som frivilligt följde med oss idag :).

Nä, bastun väntar. Vi sover nog i Kullen inatt. Sally har ju varit här idag och vi har alla grejer här färdigt (kläder o neccesär m.m). Så de blir att tillbringa en till natt i mitt gamla flickrum. Det är ganska skönt att komma "hem" ibland och bli lite bortskämd. Joel jobbar em imorrn o börjar först två.

Mot bastun!

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0