ny fobi

alla har vi ju våra fobier. något vi tycker är så sjukt äckligt. jag har fobier för ljudet när folk borstar tänderna. jag får gåshud över hela kroppen. samma när jag själv borstar, världens gåshud! idag har jag upptäckt en ny fobi. det är TORKTUMLADE SOCKAR OCH UNDERKLÄDER, när dom är sådär halvvarma. på något sätt får jag gåshud av att röra dom. det måste vara sjukt? statiskt hår klarar jag inte heller av. ueck. och inte heller torra händer. eller ännu värre, torra fötter ! vilka problem man har alltså.

idag har jag hunnit vara i skolan på religionslektion, sen varit ut med hundarna i skogen, varit och fikat och nu ska jag strax borsta gaddarna och åka mot tandläkaren. vet inte om det är idag jag får rälsen där nere. hm, hoppas inte det. kommer säkert ha väldigt ont i början och ihelg åker jag ju till Lycksele. Då ska vi ju äta massa gott och har inte lust att ha en bråkig mun då helt enkelt.

På fredag åker jag mot Lycksele för att slappa en hel helg. det ska bli så underbart. men fjantig som jag är så kommer jag sakna mina vovvar, men dom får nog de bra hos mamma och pappa :). blir bortskämda med korv och leverpastej.


14:47
glömde att uppdatera bloggen. nu har jag varit hos tandis iaf och fått en "brace" i nederkäken. 20 januari har jag full räls i käften, kanske inget att hurra över. men jag tänker bara på hur jädra fint de kommer bli sen, jag kommer aldrig sluta le :).

/Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0