tisdag

ingen skola idag, den var stängd pga vattenläckage. aja, de ska man ju inte klaga över. har inte gjort något vettigt alls idag. bara ränt omkring.

är helt imponerad att klockan är elva och jag är fortfarande vaken. brukar vara sjukt trött vid den här tiden. ska nog slå på en film och sussa till. så praktiskt att ha bärbar dator, då kan man ha den vid sängen på kvällen och glo film. o snart får vi en tv till sovrummet. jaa, jag vet att man inte ska ha en i sovrummet. men vetni? jag älskar att glo tv eller titta film tills jag somnar. det är så skönt att vakna upp på natten o slå av den och sen somna om. haha. det är så skönt. imorgon börjar jag först vid halv två. skönt. Måste även nämna att jag inte har blivit sjuk av sprutan ännu. ingen feber iaf.. bara lite ajaj i armen. är jag stålkvinnan eller vad? hah. äh, imorrn vaknar jag väll upp med alla tusen olika biverkningar. vi får se...

förresten;
funderar på att anmäla på en inoff utställning i kiruna på lördag. om jag får med mig ngn :).


nej, nu har jag nog inte så mkt mer att förmedla.
natti natti.

/Emmelie


hittade en gammal bild. fotad på mami o papis gård för ngt år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0