Måndag

Känner mig normalare och vanligare för var dag som går. nu är jag bara lite svullen längst ner på kinderna. lite blå här o var men annars nästan helt som vanligt! nu inser jag hur mycket man kan uppskatta att TUGGA maten. firade och åt från frasses igår, honey bjöd mig. gud så gott, men min lilla magsäck har nog skrupnat ihop efter nästan en vecka av soppa o näringsdryck. orkar inte äta mycket.

imorse var vi ut med hundarna i skogen. sally o saga + brittis o alla hennes hundar. sally och tian springer som tokar och busar. saga och tärna har också härjat en hel del. sen har mina odågor sussat hela dagen nästan. nu har dom varit ut på den korta kvällsrundan och ligger nöjt o tuggar ben. jag har nyss varit o handlat på coop. vart klar 2 min innan stängning. helt underbart med full kyl. ser så gott ut :). handlade en liten julmust flaska, gud så gott!

imorgon har jag en lektion på morron, tanken är att jag ska sätta mig i mediasalen och plugga järnet sen. har en hel del att göra. puh. kristendomsprovet på torsdag får gå som det går. att plugga in massa text o skriva salsprov är inte min grej. jag gör hellre arbeten. nåväl...

nu ska jag varva ner lite efter min stress-shopping på coop. sen ska jag bädda ner mig med dogsen o s-o-v-a. gud så skönt det ska bli. de senaste två nätterna har jag sovit 9 h. håller nog på att ta igen allt jag missat under den gågna veckan ;).

godnatt!
/Emmelie



snart kommer mitt nya bankkort och har denna bild som bakgrund ;). lite får man unna sig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0