söndag

dagen har varit helt underbar. jag har lyckats att nästan slappa hela dagen. vanligtvis brukar jag inte kunna ta de lugnt. vi gick morgonpromenaden med hundarna. for till Joels päron och åt frukost, var där ett tag och glodde tv. hundarna sussade. ätit middag där, åkte till Kullen och hälsade snabbt på mamma o pappa. mamma hade köpt en kjol och en tröja åt mig + jätte fina julgardiner. tack :). joel fick en "lyx"-ketchup. kändes som "förr" när jag var liten och pappa hade varit bortrest på veckan, så kom han hem med en stor toblerone som han köpt på flyget :).

Idag har vi fotat lite när vi var ute med hundarna, vet dock inte hur bilderna blev ännu. håller på att ladda in dem från kameran till datorn. så vi får se vad de blir :).

Sagas syskon har varit på utställning i helgen och fått jättefina resultat! Super Grattis! Dem är så snygga allihopa :). nästa helg ska vi åka till boden på utställning. ser verkligen fram emot det. att få vara sådär lite nervös som på hästtävlingarna förr. visst låter de fjantigt? men nog kittlar det lite i magen när man ska se snygg ut i ringen. haha.

joel sitter här brevid och pluggar till jägarexamen. jag ska också ta jägarexamen någon gång! det är något jag verkligen vill göra :).

snurrigt inlägg, men men. blir väll så när man inte skrivit på ett tag.
/Emmelie




psst titta in resten av bilderna... HÄR FINNS DET BILDER FRÅN DAGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0