blandade mobilbilder;


11/8-09


Saga är väll inget fan av Linda Rosing direkt.


Sally envisas med att sova i Sagas valpbädd.


Husse + vovvar.


Bilden såg jättebra ut på mobilen, men dock inte här. haha. Nåväl, hon är lika söt för det, lilla Sagalajnen :). (21/8)


Första dagen ensamma hemma. Saga är som jag, hatar reklambladen!


Första dagen frasses hade öppet, klart jag var där! Lika bra som MAX? NEJ! Max är bäst :).


Syrrorna tuggar ben. (25/8-09)


Jag fick långt hår för några sekunder. Se, jag ser galen ut. Därför klippte jag kort ;) haha. (28/8-09)


Idag ska jag äta surströmming, sista gången för detta år. buhuhu. Tror även jag ska hinna förbi stallet och låta Saga sniffa på hästlukt. Och så får även jag sniffa lite :). Sen ska jag till kullen och äta..

/Emmelie



Kommentarer
Postat av: Brittis

ja du:)) du såg allt lite "galen" ut långt hår:)haha..nästa vecka lugnar all hets ner sig ang jaktprovet som vi har på lördag:)..då får vi satsa på stå träning och fotograferande:)

2009-09-02 @ 00:11:59
URL: http://www.calebris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0