Måndag.



I lördags red jag runt stigen tillsammans med Marie och hennes häst. Fick låna en häst ifrån samma stall. Var jätteskoj. Dock började jag sakna min gamla ponny. Ingen är densamma som hon. Nåväl, de var iaf skönt att få sitta på hästryggen en stund igen. Efter ridturen hämtade jag upp Saga och så for vi på Dundret och promenerade med massor av hundar + Sussi & Marita o jag o marie. Var 3 schäfrar och en liten trasselsudd + Saga :).

På kvällen käkade vi mat hos Marita o drack ngt glas vin. Var jätte mysigt. God mat! Jag for hem vid elva,tolv. Hade ingen lust att springa på krogen. Blä. Igår var jag ut med hundarna en sväng. Vädret var inte de roligaste. På e.m hälsade jag på fammo som fyllt år i fredags. Vart en massa fika där som vanligt. På kvällen åt jag surströmming för kanske sista gången för i år :).

Nu tänker jag hinna med lite saker innan skolan börjar.. tjo!
/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0