snurrig i bollen.

jag känner mig upptagen, har mycket på gång just nu. känns det som iaf. jag skriver kom ihåg lappar, trycker in massa text på ett litet papper. kladdar i min almanacka (som förövrigt är helt värdelös, hade verkligen velat ha en ny). min hjärna fungerar inte riktigt som den bör, man måste skriva lappar för att komma ihåg saker. är inte det hemskt? blott 19 år gammal o dement o senil.

mitt i allt skrivande av lappar, (att göra listor, kom ihåg listor o handlingslappar) så ser jag att min stig lindberg-mugg är kantstött. fasiken, joel är så våldsam med disken. grrr, dumma han. tror jag äter en macka till så jag håller mig snäll resten av dagen. det är nog säkrast.

min hjärna är fullproppad just nu... är helt snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0