lördag

lördag.. jag har ångest att skolan börjar nu igen. eller vad tusan, det här året ska jag inte gnälla. skolan kommer gå lekande lätt :). snart tar jag studenten, inte länge kvar. sjukt ändå.

ikväll äter jag massa gott ! ostar av alla de slag, kex, vindruvor, päron, äpple och olika kex. dricker en stor kopp te och bara njuter. imorgon ska vi filma svenskagrejer, vi ska ta upp olika dialekter osv. försöker motivera upp mig själv, det kan ju bli skoj :). det enda riktigt jobbiga jag har kvar i skolan är väll projektarbetet. puh. men det ska vi ta och börja med rätt så snart. känner mig rätt positiv just nu, försöker åtminstone. allt löser sig ! imorrn har jag ju träning med lillskiten också. Det vill säga, Sagis !

igår var jag och gymmade med Marie. Nu jäklar ska jag ta tag i det här. Mitt gymkort går dock ut snart, men får väll hoppas att det kommer ett hemflygande till mig sen :). för vi hade tänkt börja träna minst en gång i veckan iaf. jag ska vara envis nu, måste för min ryggs skull. den har blivit mycket bättre bara av att jag går hos Tiina på fysion och blir "tillknäckt" och knådad :).

nu ska vi se film. hej så länge.
/ nya positiva Emmelie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0