måndag

vovveträning igår, riktigt skoj. Saga skötte sig bra och jag är himla nöjd över henne :).

igår rensades det här hemma, två "skrot"skåp blev omorganiserad och vi kastade en hel del. trots att vi bara bott hemifrån i ca 2 år så hinner man ändå samla på sig massa småskrot. klädkammaren är fortfarande inte färdig rensad, finns så mkt grejer där inne. huff. har iaf plockat lite där inne. hängt iordning hästrosetterna som trillat ner på golvet. har en såndär nätväg där rosetterna sitter fast, så dom hänger inne i klädkammaren. blev riktigt nostalgisk igår när jag höll på att sätta iordning dom. läste på baksidan, min första klubbtävling var -01 med en klubbponny. sen fann de rosetter som jag vunnit med min gamla ponny, med Olliver, maries gamla kuse, Alex, andra klubbponnyer och såklart de jag vunnit med Wisty. packade ihop plaketterna och slängde i en låda. jag kan som inte förmå mig att slänga bort rosetterna och plaketterna. inte ännu iaf :). sen fick Saga rosetter också bli upphängda, på insidan av klädkammardörren. har haft dom slänga på en hylla i köket bara. men tyckte att hon också måste få ha en liten vägg :). klädkammaren tjänstgör som förvaring av skrot och priser kan man säga, haha :).

nu ska jag dricka upp mitt te, sedan kommer grannarna ner och hälsar på. känns som evigheter sen jag träffade dom! och i em ska jag nog gymma, tror jag. om inte mitt sällskap skulle på någon annan träning ikväll. för ikväll blir det ev. hundträning för mig. annars tar jag en prom iaf. J har för ett tag sen prommat iväg med Sally till Golvia, där han skulle träna lite och sen promma tillbaka :). o nu ska jag hoppa i kläder, kan ju inte mysa runt i mjukisdressen hela dagen. eller jo, det kan man kanske.

so loong, jag måste fota lite bilder. tråkigt med inlägg helt utan bilds :/.
/Emmelie


Tarja & jag blir fotade utanför skolan, just innan vi skulle brumma iväg och gå in på röda mattan (9:ans bal). Tänk, där hade jag långt hår & brunt. nu är det blont o kort, haha. lite skillnad. snart är det iaf dags för att gå bal igen. skojjsigt :).


och så en bild på min lilla bebis som blir 8 månader idag ! grattis :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0