söndag... igen.

Såg en så sjukt rolig serie, den ska jag nog följa :). KOLLA IN DEN HÄR!
Skrattade så jag höll på att kissa ner mig. jag bara älskar sånna här serier.

idag har jag hunnit promma med Saga tillsammans med Sandra & Wilda. Det var verkligen kallt som fasiken, kinderna var helt röda o svullna efteråt när jag kommit in. Saga var helt slut o har sovit i princip hela dagen, Sally också. Sally verkar ha ganska jobbigt nu när hon löper, hon sover verkligen heeeeela tiden. piper o slickar sig. sen när löpet är klart kommer hon sova i princip flera dygn i sträck. stackars lillgumman. Saga grisar som bara tusan nu när hon löper. Sally är "duktig" o städar upp efter sig men även efter Saga. Vovvarna har fått sova i köket nu när båda löper, de har verkligen varit trauma för dom. första natten grinades det. men nu går de bra :). joel tycker de är skönt att inte ha hundarna i sängen medans jag saknar det som tusan. saga sover ju alltid tätt intill mig. nåväl, jag får snällt vänta till efter löpet.

nu ska jag kolla en annan del av köping, sen skulle visst min kusin Moa komma hit, o hon skulle sova här. hon är så mysig, surrig och bra. o så är hon väldigt klok. hon är frän :).

imorrn börjar jag åtta, suckelisuck. men sen har jag håltimme. skönt.

/Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0