dagar som denna

dagar som denna så känner jag för att åka hem till mitt gamla flickrum, umgås med min älskade familj. de är de som gör en lugn och på bättre humör. så dagens plan är att vänta på att pizzan blir klar som är i ugnen, vinka av joel som åker på jobbet, åka till kullen och mysa och känna sig på bättre humör och sover nog där också. sen jobb imorrn o sen är de inte jobb förrän på söndag. blir så nu ett tag, jobb lite då och då. men men. i do my best.



jag kan inte låta bli att le o vara tacksam åt min älskade familj. dom ställer upp i ur o skur och de finns verkligen ingen som just dom. fyfan vad bra dom är.

Kommentarer
Postat av: tarjaaa

ni är en så fin familj, en familj som alltid kommer vara mig nära hjärtat :) min lilla extrafamilj några hus bort! kram

2010-07-14 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0