long time, no see.

har inte bloggat på evigheters evigheter. känns de som iaf.

jag har hunnit gå bal o ta studenten.




 

På avslutningsnatten for joel o jag till stugan o sov. var myspysigt! spenderade helgen där och tog de lugnt. fiskade och åt massa gott.

 

Idag ska jag packa o greja lite, för ihelg åker jag på träningshelg med Saga. ska bli superskoj! träffa massor av folk man inte hinner se så ofta och framförallt att få träna Saga :). ska bli kul o köra igång lite mer nu, har varit så trist när kennelhostan härjat. det har verkligen satt käppar i hjulet. nåväl, nya tag nu :).

Ska hoppa i kläderna o åka o inhandla lite slemlösande hostmedecin, strepsil osv osv.. allt vad som kan hjälpa mot att man känner sig krasslig!

 

/Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0